🍏 Logo Apple 🍏 – najbardziej popularne na świecie – nie od początku było nadgryzionym jabłkiem. Pierwsze było hołdem dla prawa grawitacji – rysunek samego Newtona, siedzącego pod drzewem, niewiele mający wspólnego z innowacyjnym produktem IT. Po kilku miesiącach zastąpiono go dobrze już znanym jabłkiem w tęczowe kolory i w tej wersji funkcjonowało do 1️⃣9️⃣9️⃣8️⃣ roku, kiedy to pojawił się używany do dziś monochromatyczny logotyp jabłka, nieznacznie już modyfikowany.
Ale dlaczego jabłko jest nadgryzione❓Są dwie wersje:
🍏po pierwsze i oficjalnie: by odróżnić jabłko od wiśni.
🍏nieoficjalnie: ponoć szefostwo Apple chciało oddać hołd Alanowi Turingowi, genialnemu angielskiemu matematykowi i twórcy abstrakcyjnego modelu pierwszego komputera, który popełnił samobójstwo, zjadając jabłko nasączone cyjankiem potasu.