Cennik napraw w HelppA

Aktualności

© "HelppA" Serwis

Aktualności

Mit 2: Im szybciej, tym wygodniej!

11.02.2021

Mit: „Sam wymienię szybkę w pół godziny, za pomocą filmiku na YouTube. Serwisant nie zrobi tego szybciej!”. Tak myśli dużo ludzi. Rzeczywistość: Pamiętasz przysłowie: „Człowiek się spieszy, diabeł się cieszy ”? No właśnie. Naprawa gadżetów ma wiele wspólnego z pracą jubilera. To delikatna praca, która wymaga profesjonalnego podejścia i skupienia. Czas jej wykonania zależy od […]

Czytaj dalej
Aktualności

Czy należy ubezpieczyć iPad przy zakupie?

08.02.2021

Najczęstszym problemem w iPadzie jest rozbita szyba wyświetlacza. Oczywiście pod względem napraw w serwisie, na pierwszym miejscu jest iPhone. A co powinien zrobić użytkownik iPada, gdy jego urządzenie jest uszkodzone? A to się przecież zdarza! Oczywiście nie tylko z winy użytkownika. Jak się okazało, wina może leżeć po stronie fabrycznej! Tak! W iPadzie znaleziono usterkę […]

Czytaj dalej
Aktualności

Spam w kalendarzu iCloud. Mamy rozwiązanie!

06.02.2021

Rozwiązanie № 1 – logujemy się do konta iCloud.com z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej – klikamy ikonę Kalendarza na ekranie głównym iCloud – w lewym dolnym rogu ekranu klikamy ikonę kółka zębatego – z menu kontekstowego wybieramy zakładkę „Preferencje” (przeniesie nas ona do ustawień naszego Kalendarza) – otwieramy zakładkę „Zaawansowane” – przechodzimy do sekcji „Zaproszenia” […]

Czytaj dalej
Aktualności

Mit#1: Podczas diagnozowania na pewno zostaniesz oszukany

31.01.2021

Mit: Serwisy zawsze próbują oszukać swoich klientów, wymyślając dodatkowe awarie podczas przeglądu sprzętu Apple, aby tylko zarobić jak najwięcej. 🛠 Prawda: Zdarza się, że serwisy próbują oszukać swoich klientów, wymyślając dodatkowe awarie podczas przeglądu sprzętu Apple, aby zarobić więcej. Na szczęście zdarza się to rzadko. Ale co powstrzymuje Cię przed zwróceniem się do innego serwisu? […]

Czytaj dalej
Aktualności

Jak Apple serwisuje swoje zegarki Apple Watch?

31.01.2021

Zbita szybka Apple Watch Series 1, 2, 3, 4, 5, 6, SE nieobjęte gwarancją Od 2014 roku, kiedy na rynku pojawiły się pierwsze smartwatche firmy Apple, ich użytkownicy nieustannie napotykają na problemy z serwisem. Mimo zapewnień producenta, że Apple Watch jest trwały i wodoszczelny, zdarzają się przypadki zawilgocenia mechanizmu czy pęknięcia szkiełka. Szkło szafirowe użyte […]

Czytaj dalej
up-arrow
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie.
Akceptować
Политика конфиденциальности